mts-cars.gid3an.com
بسم الله الرحمن الرحيم

نتشرف بكم يا حلوين وكل سنة وانتو طيبين وكويسين وزي القل والياسمين

يشرفنا اشتراكك في المنتدى والأستمتاع معنا ومشاركتنا الفرحه Smile

لو جي او جيا تسرقو حاجه قصدي تاخدو حاجه من المنتدى اهلا بيكم والله

ولو جين تشتركو في المنتدى انتو على عيني وراسي والله وشكرا

مع تحيات ادراة منتديات MODY&mero
mts-cars.gid3an.com
بسم الله الرحمن الرحيم

نتشرف بكم يا حلوين وكل سنة وانتو طيبين وكويسين وزي القل والياسمين

يشرفنا اشتراكك في المنتدى والأستمتاع معنا ومشاركتنا الفرحه Smile

لو جي او جيا تسرقو حاجه قصدي تاخدو حاجه من المنتدى اهلا بيكم والله

ولو جين تشتركو في المنتدى انتو على عيني وراسي والله وشكرا

مع تحيات ادراة منتديات MODY&mero
mts-cars.gid3an.com
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

mts-cars.gid3an.com

كل ما تبحث/ي عنه ستجده في منتديات M.T.S

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

الى حبيبتي دينا ...

كاتب الموضوعرسالة
M.T.S
Admin
M.T.S

المساهمات : 123

الى حبيبتي دينا ... Empty
مُساهمةموضوع: الى حبيبتي دينا ...   الى حبيبتي دينا ... I_icon_minitimeالثلاثاء مارس 01, 2011 2:08 pm

بسم الله الرحمن الرحيم

بأبتسامه الحب ابدأ كلامي .. الى حبيبت قلبي وكياني ... الي ابتسامتي وافراحي ... الي روحي واحلامي ..

الي حبي الأول والأخراني ... الى شمعه دخلت قلبي فشاعت نور الحب داخله ... الى انسانه احببتها وعشقتها

واخترتها بين الملايين من الناس ....الى دينا التي دندنت في قلبي دندنت العشق والغرام .. وهمست في قلببي

بلمساتها الجميله ... التي عندما تلقي كلماتها علي .. وتتحدث الي واحسن كأن قلببي تفتح مثل الزهره

والورود ... التي عندما تنظر عيناها لعيني ... تهتز مشاعري واحاسيسي ويرتعش جسمي .. من جمال

عيناكي انتي روحي .. الي بسببها الان اعيش واتنفس ... انتي روحي الي بدونها انا مليش وجود ...انتي

حياتي انا .. الي عايش علشنها .. وانتي عمري انا الي هعيشو .. هقضيه معاكي .. من اليوم ورايح يا حبي

عمري لييييييييكي وحياتي وقلببي ... اااااه بحببببببببببببببببببببك .... في مسكت ايدك انا ادوووووووب

في نظرت عييييييينك انا اموووووووووت ... في حنانك انا مقدرش ... في طيبتك مفيش زيك ... في جمالك

ربنا مخلقش زيك ... في حلاوتك غلبتيني... بشوفتك اروعتيني ... بلقاكي ريحتيني ... انا روحي اتخلقت

علشانك .. انا قلببي اتخلق علشانك ... وانا كلي ليييييييييكي وعلشانك ... وحبي ليكي كل يوووووم بيزيد

وعلشانك مش بدوووق النوووم ... خليكي في حضني يا حبي ومتسيبنيش ... انا هاعيش ليكي وحموت

ليكي وهقضي حياتي كلها ليكي يا حبي انا .... انتي دوائي من داء ... انتي علاجي من كل وجع

انتي سعدتي من كل حززن ... انتي ابتسامتي حتى في وقت الحزن والأللم .... يالله مسهراني الليالي

الي من بعدك ماجنيش النووم .. الي مدوباني في هواكي ... الي نفسي عاوزه لقاكي .... انتي دخلتي

حياتي وخترتي قلببي الي تعيشي فيه وقلببي اختارك تسكني فييه وحتفضلي فييه يا قلببي طول عمرك

وطول ما انا عايش ... انتي سبب سعادتي وفرحتي وابتسامتي .. وكل حاجه في حياتي يا حبي الأخير

بعشقققققك بمعنى هذه الكلمه العظيم ... انا روحي اتخلقت علشانك ومكاني هوا مكانك .. يا كل حنيني

انا بحبك وكل يوم بيزيد حبي ليكي .... مغرم بيكي وعجزت على وصف حبي ليكي .... لو ادتيني كل العمر ال

جي اوصفلك فيه حبي ليكي مش حقدر .... يا محلى الدنيا وانتي معايا ... يا كل منايا محتجلك وعوزك

جنبو ... يااارب ميحرمنيش منك .... و ما يبعدنيش عنك ... عجز لساني على وصفك وعجز قلبي بأخراج كل

ما فيه من حب لكي ... وعجزت يدي على كتابه احاسيسي اتجاهك ... انا بحبك حب مبحبهووووش انسان

الله يخلينا لبعض ياااارب ... يا محلا الدنيا واحنا مع بعض ... يا محلا الدنيا واحنا ماسكين ايد بعض ...

يا محلا الدنيا واحنا بنتبتسم لبعض .. يا محلا الدنيا في حبنا لبعض ... يااااااه الي اخدتي قلببي ..ودوبتيه

في حبك انا ولهان ... في حبك انا عشقان ... بحبك بحبك انا محتجلك .. بحبك بحبك انا مليش غيرك .. بحبك

بحبك وانا عوزك ليا ... بحبك بحبك وخايفك تروحي مني ... بحبك بحبك وانا فاقدك ... بحبك بحبك وياريتك

جنبي .. بعشقك وصلت في حبي ليكي اعلى مراحل الحب التي تسمى الوله .. وانا ولهان فيكي والله

بحبببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببك يا دينا .. ياريتك يا قلببي

تحسي بحبي ليكي اد ايه وتحافظي على قلببي الي اول مره اديه لحد اخترتك انتي اه انتي وادتلك قلببي

اتمنى اتمنى انك تحافظي عليه ولو اهملتيه فأعلمي اني حفارق الحياه ... انا مصيري في ايدك يا حبي

وبأيدك تتحكمي فيه اتمنى انك تحكمي قلبي كويس .. ومتزعلهوش .. وانا اوعدك اني عمري مش حسيبك

او هبعد عنك بحبببببببببببببببببببببببببك يا دينا

I love you
https://b7bkyadina.gid3an.com

الى حبيبتي دينا ...
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» بحبك يا دينا وهذا لكي :)
» سبتني لوحدي ... وانا بحبها :( .. رساله اعتذار ومحبه الي دينا