mts-cars.gid3an.com
بسم الله الرحمن الرحيم

نتشرف بكم يا حلوين وكل سنة وانتو طيبين وكويسين وزي القل والياسمين

يشرفنا اشتراكك في المنتدى والأستمتاع معنا ومشاركتنا الفرحه Smile

لو جي او جيا تسرقو حاجه قصدي تاخدو حاجه من المنتدى اهلا بيكم والله

ولو جين تشتركو في المنتدى انتو على عيني وراسي والله وشكرا

مع تحيات ادراة منتديات MODY&mero
mts-cars.gid3an.com
بسم الله الرحمن الرحيم

نتشرف بكم يا حلوين وكل سنة وانتو طيبين وكويسين وزي القل والياسمين

يشرفنا اشتراكك في المنتدى والأستمتاع معنا ومشاركتنا الفرحه Smile

لو جي او جيا تسرقو حاجه قصدي تاخدو حاجه من المنتدى اهلا بيكم والله

ولو جين تشتركو في المنتدى انتو على عيني وراسي والله وشكرا

مع تحيات ادراة منتديات MODY&mero
mts-cars.gid3an.com
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

mts-cars.gid3an.com

كل ما تبحث/ي عنه ستجده في منتديات M.T.S

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

القلب الضعيف والحب الشديد

كاتب الموضوعرسالة
M.T.S
Admin
M.T.S

المساهمات : 123

القلب الضعيف والحب الشديد Empty
مُساهمةموضوع: القلب الضعيف والحب الشديد   القلب الضعيف والحب الشديد I_icon_minitimeالخميس أبريل 21, 2011 8:59 pm

منذ زمان طويل وانا افتكر انو قلبي من اقوى القلوب ولاكن الحقيقه عكس الي كنت بفكر فيه

حبك عرفني ان قلبي من اضعف القلوب .. عرفني انا انا مجرد جسم قوي وقلب ضعيف

عندما يبكي شاب لبعد حبيبته عنو بيتسمى دا ايه ؟ لما راجل اصعب حاجه في حياتو نزول دمعتو

وفجأ تلاقيه بيدمع علشان حبيبتو بتبعد عنو قصاد عينو دا اسمو ايه ؟ مع انو لو العكس مكنتش حبيبتو عملت

زي ما هوا عمل .. ولما واحد حياتو كلها تبقى في ايد حبيبتو لو قفلت ايدها بقوه عليها حافظت عليها ولو لمجرد

سواني فكت ايدها حياتو تضيع ويموت دا اسمو ايه ؟ لما واحد يعيط بس علشان مش قادر يوصف حبو لحبيبتو دا

اسمو ايه ؟ ولما الواحد يشوف كل الناس بهيئه حبيبتو وصوت حبيبتو في ودانو دايما ويدمع في وقتها علشان

بيكون متشوق للتحدث مع حبيبتو دا اسمو ايه ؟ لما واحد تكون كل حياتو وحشه واللحظه الوحيده الجميله

في حياتو الي بتكون حبيبتي ماسكه ايدو فيها وجنبو دا اسمو ايه ؟ انسان زي دا ينفع يعيش في دنيا زي

دي ؟ الجواب لا . لأنو للأسف مش حيلاقي حد بيفكر بنفس طريقه تفكيرو دي مش حيلاقي حد حبيبتو اهم

حاجه في حياتو مش حيلاقي حد اغلى حاجه في حياتو حبيبتو . الي زيي الموت افضلو لأن حياتو في

الأغلبيه بتكون وحشه .. لما انا تكون كل الحجات الي زكرتها في الأول فيا . وحبيبتي في كتير من الأوقات

بعيده عني انا ازاي اعيش ؟ ... مفيش حد قادر يفهمني انا قلبي والله والله حساس مش بيستحمل البعد زي

اي بني ادم تاني بس يا حسره .. مفيش حد قادر يحس بقلبي ويفهمو بجد لاني متيقن ومتاكد الي يعرف

قلبي جواه ايه عمرو مش هيبعد عنو .... قلبي مفهوش غير حبيبتي دينا وطول ما حبيبتي بعيده عني ببقى

كالجسد بلا روح ...انسان ميت شكل بس ومن الداخل فارغ ...والله تفكيري في حبيبتي دينا وحياتي في

حبيبتي دينا وعمري في دينا ... ومبقتش عارف اعمل اي حاجه من كتر شوفي ليها بس مين الي حيحس

بيا ولو كل الناس حسو بيا برضو حيستمرو على ماهما عليه بس اقول في نهايه كلامي .. متفكرش غير في

انسانه بتحبك وبجد مش في اي يوم حتسيبك واقوول .. انا بحبك يا دينا ولو مت في اي يوم حيكون سبب

موتي بعدك عني .... بعشقك
https://b7bkyadina.gid3an.com

القلب الضعيف والحب الشديد
صفحة 1 من اصل 1