mts-cars.gid3an.com
بسم الله الرحمن الرحيم

نتشرف بكم يا حلوين وكل سنة وانتو طيبين وكويسين وزي القل والياسمين

يشرفنا اشتراكك في المنتدى والأستمتاع معنا ومشاركتنا الفرحه Smile

لو جي او جيا تسرقو حاجه قصدي تاخدو حاجه من المنتدى اهلا بيكم والله

ولو جين تشتركو في المنتدى انتو على عيني وراسي والله وشكرا

مع تحيات ادراة منتديات MODY&mero
mts-cars.gid3an.com
بسم الله الرحمن الرحيم

نتشرف بكم يا حلوين وكل سنة وانتو طيبين وكويسين وزي القل والياسمين

يشرفنا اشتراكك في المنتدى والأستمتاع معنا ومشاركتنا الفرحه Smile

لو جي او جيا تسرقو حاجه قصدي تاخدو حاجه من المنتدى اهلا بيكم والله

ولو جين تشتركو في المنتدى انتو على عيني وراسي والله وشكرا

مع تحيات ادراة منتديات MODY&mero
mts-cars.gid3an.com
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

mts-cars.gid3an.com

كل ما تبحث/ي عنه ستجده في منتديات M.T.S

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

نصيحه لمحمد .. وكلام عام على الحب في العصر الحالي

كاتب الموضوعرسالة
M.T.S
Admin
M.T.S

المساهمات : 123

نصيحه لمحمد .. وكلام عام على الحب في العصر الحالي Empty
مُساهمةموضوع: نصيحه لمحمد .. وكلام عام على الحب في العصر الحالي   نصيحه لمحمد .. وكلام عام على الحب في العصر الحالي I_icon_minitimeالخميس مايو 05, 2011 6:41 pm

ليه انت الوحيد يا محمد الوحيد في العالم الي بيحب من كل قلبو وبكل اخلاص ؟ وبقيه الناس راحو فين ومش

بيحبو زيك ليه ؟ يبقى العيب فيك ولا فيهم ؟

لما يكونو اكتر من 11 مليار مش بيحبو بالطريقه الي انت بتحب فيها ؟ وبطريقه مختلفه كدا اوي وهيا اني انا

حبيت وخلاص اهم حاجه يكون ليا حبيب وخلاص ؟ دي طريقت تفكير اي حد بيحب.. بيحب علشان يتسلى

ويفتخر بس بحبيبو قدام الناس ! ... طيب ليه كدا ؟ يبقى المشكله فيك يا محمد انت الي بتحب بجد ولما

تشكي همومك ومشاكلك للناس مش بيحسو بيك وبيعملو نفسهم بيتاثرو بكلامك ويقولولك والله حاسين بيك

وفي قلبك وكلو ؟ لا والله مش حاسين ولا حاجه لانهم مش عارفين انت بتتكلم على ايه بزبط لما بتكلمهم

على الحب الحقيقي وعلى الي بتحس بيه بالنسبالهم شيء عجيب اوي ومريع ! لو مسكنه مثلا قصه حبك

مع حبيبتك كم مره دمعت علشانها ؟ كم مره مرحتش السكول علشان تكتبلها بس رساله ؟ كم مره منمتش

وانت بتفكر فيها ؟ كم مره ضحيت بحياتك علشانها ؟ كم مره زعلت اشخاص منك علشان ترضيها ؟ كم

اشخاص غاليين على قلبك خسرتهم علشان تبقى مخلص لحبك ليها ؟ كم بنت عندك سواء على الميل او

الفيس او في حياتك انهيتها من حياتك بتاتا علشان بس متحسش انك بتعمل حاجه غلط في حبك ؟ كم مره

اتمنيت قرب حبيبتك منك ؟ كم مره قلبك اتقطع لبعد حبيبتك عنك ؟ كم مره فكرت في الأنتحار وكنت هتعملو

بجد بسبب فراقها عنك ؟ وكم وكم ؟ ومش حخلص انت شايف دا صح ؟ ممكن يكون صح ويكون دا بجد هوا

الحب الحقيقي بس للأسف في الدنيا دي مفيش الي زيك والي بيعمل زيك اصلا والي بيفكر في نفس

طريقتك دي !! يبقى الحل الوحيد حيكون ايه ؟ انك تتغير وتبقى زي الناس بزبط تحب عادي جدا جدا جدا جدا

جدا وتنسى الحب الحقيقي الي كان جواك وما تهتمش في حد ولا تعبر جد زي ما الناس بتعاملك يا غلبان يا

اهبل .. دايما انت الي بتحترم الناس والي بتقدرهم ومش بتلاقي منهم حاجه دي مش حياه وحتتعزب كدا ..

دي نصحتي الأولى ليك انك تغير كل حياتك وتبقى انسان عادي اوي ولا يهمك حد في الدنيا ولو اعز الأشخاص

سابوك في ستين داهيه ..للأسف عارف انك مش هتعمل حاجه من الكلام دا بس انا عليا النصيحه ... لأنك

بالطريقه دي حتربي عيالك على الحب الحقيقي وتملي قلوبهم كلها بالحب وحيكبرو وحيتعزبو زيك حيحبو

ومش حيلاقو الي يهتم فيهم بجد ويحبهم بكل اخلاص ووفاء .. والشيء الغريب لما تروح مثلا تقول لأي حد

على قصتك يكون ردهم يا محمد انت رومنسي اوي ودي حاجه جميله وحبك دا هوا الحب الحقيقي وكلو ..

وبيحسسوني بجد اني انا الصح طيب هما مش بيعملو الصح ليه Sad .. ليه يا ربي ليه مش كلنا نحب بجد .. لو

كلنا حطينا في بالنا انو اصعب حاجه في حياتنا بعد حبايبنا علينا يبقى مفيش حد حيسيب حد ابدا ابدا ابدا

ومحدش حيخون حد .. بس للاسف مهما اتكلمت وقلت مفيش حد حيتاثر بالكلام دا .. والكل حيزيد عناده

وتقل .. العبيطه فاكره لما تتقل على حبيبها تبقى كدا حتزود حبو ليها مش عارفه انو العكس والله .. والتاني

ميردش على مسجات حبيبتو فاكر نفسو كدا راجل ؟ جاكم الأرف على كدا حب ؟ الحب مش كدا ولا حيكون

كدا .. انتو الي شوهتو سمعت الحب وخلتوني انا الوحيد الي بيحب بجد .. ولو قلتولي انو في حد بيحب اوي

كدا زيي ورهولي هوا فين ؟ ولو كان فيه حيكون موجود بس في اللأحلام السعيده ... ايام زمان لما تيجي

تقول لحبيببتك بحبك تلاقي وشها حمر واترمت في حضنك ودمعت ومش قدرت تستحمل دلوقتي تقلها بحبك

يا تسكت . وتحس اوطه في بقها اول تقلك لا يا شيخ بجد او تقلك حقا ! وتعد تستهبل ايه دا .. بتتهاونو في

الحب وكأنو كيس حلاوه بينكم .. اموت واعرف مين الي علمكم كدا ...الوحده مش حتحرم تستهبل في الحب

غير لو خسرت حبيبها ...والتاني مش حيحب بجد بجد بجد زيي غير لو حبيبتو سابتو لازم يحصلهم حاجه

علشان يحبو بجد طيب ليه كل دا ؟ اذا كان دينا بيحثنا على الأهتمام والأحترام وكلو وعدم الخيانه .. طيب ليه

بتعملو كدا .. عمرو دا مش حيكون صح ولو بعد مليون سنة .الحب المفروض الواحد يقابل حبيبتو دايما ويسأل

عنها كل يوم ويسمع صوتها كل يوم ويحطها بجد جوا قلبو ويحضنا ويدفيها بحضنو وهيا نفس الكلام . انا بجد

فقدت الأمل Sad Sad انا مفيش زيي انا حاسس نفسي وحيد في الدنيا دي Sad نفسي الاقي انسان دموعو

خلصت كلها في الحب زيي . مفيييييييييييييييييش Sad طيب ليه Sad يالله الحمد لله على كل حال .. وفي النهايه

مش حقول بجد غير اني بحبك يا دينا ومهما عملتي معايا برضو بحبك واعملي الي تعمليه براحتك بس انا

بحبك وحموت وانا بحبك
https://b7bkyadina.gid3an.com

نصيحه لمحمد .. وكلام عام على الحب في العصر الحالي
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» قصه عن الحب الحقيقي ...
» اصعب المواقف في الحب :(
» الحب الحقيقي .. بشكل مختصر