mts-cars.gid3an.com
بسم الله الرحمن الرحيم

نتشرف بكم يا حلوين وكل سنة وانتو طيبين وكويسين وزي القل والياسمين

يشرفنا اشتراكك في المنتدى والأستمتاع معنا ومشاركتنا الفرحه Smile

لو جي او جيا تسرقو حاجه قصدي تاخدو حاجه من المنتدى اهلا بيكم والله

ولو جين تشتركو في المنتدى انتو على عيني وراسي والله وشكرا

مع تحيات ادراة منتديات MODY&mero
mts-cars.gid3an.com
بسم الله الرحمن الرحيم

نتشرف بكم يا حلوين وكل سنة وانتو طيبين وكويسين وزي القل والياسمين

يشرفنا اشتراكك في المنتدى والأستمتاع معنا ومشاركتنا الفرحه Smile

لو جي او جيا تسرقو حاجه قصدي تاخدو حاجه من المنتدى اهلا بيكم والله

ولو جين تشتركو في المنتدى انتو على عيني وراسي والله وشكرا

مع تحيات ادراة منتديات MODY&mero
mts-cars.gid3an.com
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

mts-cars.gid3an.com

كل ما تبحث/ي عنه ستجده في منتديات M.T.S

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

ملك الراب MR.STORM مع اغنيته الجديده ....

كاتب الموضوعرسالة
M.T.S
Admin
M.T.S

المساهمات : 123

ملك الراب MR.STORM مع اغنيته الجديده .... Empty
مُساهمةموضوع: ملك الراب MR.STORM مع اغنيته الجديده ....   ملك الراب MR.STORM مع اغنيته الجديده .... I_icon_minitimeالجمعة سبتمبر 03, 2010 2:50 pm

بسم الله الرحمن الرحيم

[ [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]]

جده / محمد طارق

قام المطرب الشهير الشاب احمد اسامه صاحب الصوت العذب المسمى الراب له MR.STORM

الذي اشتهر في اوان قليله بأغنيته الجديده ( لحظة ندم ) صاحبت الكلمات الرائعه

والجميله احدى اغانيه الجديده من البومه الجديد 2010

واليكم كلمات اغنيته لحظة ندم

ندمان على كل لحظة عدت وانا معاكي ............. كنت بعشقك وللأسف كنت بهواكي

وفي اخر الحكاية انا لازم انســــــــاكي .............. انك ترجعيلي في يوم انا مش حستناكي

حياتي معاكي كانــــت فعلا جمـــيــــله ............... عشنا قضينا مع بعض فترة طويله مش قليله

في الأخر اكتشفت الكـــــدب والخداع ............... كسرتي جرحتي قلبي خلتيه جواه اوجاع

خلاص انا جي اقلك هــــــــنا الوداع ................ الوداع هوا طلبي ابعدي عني ابعدي عن قلبي

اصلا انتي اصلا انتي ما تستهليش حبي.............خلاص مش عايزك مش عاوز اشوفك ولو شفتك طبعا حلومك

كنت ناوي اني اصونك وكنت بحبك بجد ...........ومكنتش افــــــكر انـــــي اخوــنـــــــك

كنت ناوي اني اصونك وكنت بحبك بجد ...........ومكنتش افــــــكر انـــــي اخوــنـــــــك

كانت احسن اوهام انا عشــــــــــــــــــتـها ........... كانت احلى احلام انا صدقـــــــــــــتها

بس لما كل حاجه بانت في وقتــــــــها .............. لما كذبت خانت طبعا سبتها وكرهتها

سبتيني وسبنا بعض وخنتي كمان الوعد ............. اتعديتي معايا حدودك ووصلتي لأعلى حد

اسمعيني اسمعيني انا بتكلم بجد خلاص ............. انا مش ناوي احب بعدك اي حد بس بشرط

انك تبعدي وتروحي عني بعيــــــــــــــد .............. دي الحكايه خلصت مش هنرجع نعيدها من جديد

خلاص انسيتي وانا حبطل حتى افكر فيكي ...........ولو مليش اي حد برضو عمري مش حيجي عليكي

صح قلبي متأثر متأثر مش قادر حتى اني اعبر ........... بس من حياتي مسحتك وفيكي مش حفكر

وكل حاجه كانت بينا ححاول اني اكسر موقف ............. مش محتاج يتفسر وبعد فراقك عليكي انا مش حتحسر

عشان انتي الخسرانه وانا عارف انك ندمانـــه .................. قلبك مش قلب انسانه ربنا يسامحك يا فلانه

صحيح سبتي في قــــلبي علامـــــه بــــــــس .................خـــلاص جي اقلك مـــــع السلامــــــه

كانت احسن اوهام انا عشــــــــــــــــــتـها ................ كانت احلى احلام انا صدقـــــــــــــتها

بس لما كل حاجه بانت في وقتــــــــها .............. لما كذبت خانت طبعا سبتها وكرهتها

كانت احسن اوهام انا عشــــــــــــــــــتـها ................ كانت احلى احلام انا صدقـــــــــــــتها

واليكم رابط الأغنيه اسمعوها وادعولي

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]

مع تحيات moody bounce

bounce bounce
https://b7bkyadina.gid3an.com

ملك الراب MR.STORM مع اغنيته الجديده ....
صفحة 1 من اصل 1